Site Loader


He was a famous trumpet man from out Chicago
way, He had a boogie style that no one else can play He was a top man at his craft. But
then his number came up and he was gone was gone wit the draft He’s in the army now.
He’s blowin’ reveille. He’s the boogie woogie bugle boy of company B. You ain’t nothin’ but a hound dog
Cryin’ all the time You ain’t nothin’ but a hound dog
Cryin’ all the time Well, you ain’t never caught a rabbit
And you ain’t no friend of mine Help!
Help! I need somebody, Help! Not just anybody,
Help! You know I need someone, help. Help! You know I need someone Help! Buddy you’re a boy make a big noise
Playin’ in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo’ face You big disgrace
Kickin’ your can all over the place Singin’ We will we will rock you
We will we will rock you Just beat it, beat it, beat it, beat it
No one wants to be defeated Showin’ how funky and strong is your fight
It doesn’t matter who’s wrong or right Just beat it, beat it, beat it, beat it Oh! I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody Yeah! I wanna dance with somebody
With somebody who loves me With,the lights,out it’s less dangerous
Here we are now entertain us La-da-da-da-dahh
It’s the one and only D-O-double-G La-da-da-da-dahh
You know I’m mobbing with the D-R-E When I’m not with you I lose my mind
Give me a sign Give me a sign! Hit me baby one more time I’m Slim Shady, yes I’m the real Shady
All you other Slim Shadys are just imitating So won’t the real Slim Shady, please stand up,
Please stand up,
Please stand up If you like it then you should of put a ring on it,If you like it then you should of put a ring on it Don’t be mad once you see that he want it
If you liked it, then you shoulda put a ring on it No you didn’t have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don’t need that though Now you’re just somebody that I used to know I wear your granddad’s clothes
I look incredible I’m in this big ass coat
From that thrift shop down the road ‘m gonna pop some tags
Only got twenty dollars in my pocket I – I – I’m hunting, looking for a come-up
This is fu**ing awesome I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love All I wanted was to break your walls Excuse me ladies, you’re illegally parked.
Uh.. sorry. I’ll move

James Carver

100 Replies to “MIME THROUGH TIME | SketchSHE”

  1. Want to wish good luck, Priceless joyful minutes. People responsive and light Always meet and there, and here. Let the roads lead to victories, The end of not know their dreams. And every day to meet with a smile, It doesn't matter where, here or there.💞🌹🌹🌹🙋

  2. I like this one the best of all of them. The 'officer' who came in at the end is actually the girl sitting in the passengers side, father

  3. The production, the makes, the musics, the interpretation. Everything is AWESOME! Congrats on this good work

  4. Holy God, Marvelous; but, the Elvis suit, he didn't use that suit in 1956, he did it late 60's, The rest is great

  5. Omg I used to watch this when I was like 11 now I 16 haha I want them to make a other one but these days music plz

  6. here's a page on facebook steal videos and post on their without citing and source
    https://www.facebook.com/watch/?v=250847982484036

  7. The girl sitting in the back looks one to one out as from a movie, in the movie she is tall and the back seat is also big she has the same eyebrows the same eyebrows the same eye color and the same harr color. It would be sooooo cool if it was omg

  8. Crikey girls, I just can’t think of the full name of the song but it’s like “I think I want to marry you.” Anyway it would be great if you all used that one in a clip. Perhaps you have already used this song. 😘

  9. The Brunette is utterly stunning and oozes charisma,obviously the leader. She is the one to watch and will probably go solo in the future, l did'nt actually notice the other performers but i'm sure they are great too.

  10. Is no one gonna talk about the end ? Where they all naked and there's a guy / man knocking ? Or is it fake ? 😑😅

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *